Jentefotballansvarlig Frida Lyshoel

Jentefotballansvarlig og keeperansvarlig på plass

Keeperansvarlig Morten Traberg Malvang

Jenteansvarlig

Frida Lyshoel går inn i rollen som jentefotballansvarlig og skal løfte vår satsning på jentefotball. Frida er en kjent person i fotballNorge med toppspillererfaring fra Røa, Vålerenga og Fløya. I 2022-sesongen spilte hun for Sarpsborg08 i 2. divisjon. Som aktiv fikk hun også med seg 5 kamper for U23-landslaget.

Med Frida på plass håper vi å få flere jenter til å spille fotball, flere tiltak rettet mot jenter, økt aktivitet og tilgjengelighet.

Keeperansvarlig

Morten Traberg Malvang tar nok et år for oss som keeperansvarlig, med fokus på de eldste keeperne. Morten er en travel mann med oppdrag for klubber som Lillestrøm og Lørenskog. Vi er glade for å ha med oss Morten videre, med sin kompetanse og trygghet på feltet.