3v3_1_beskjært.jpg

RIF logo

Vil du tegne vår maskot?

Hei alle barn i Rakkestad. Vi i Rakkestad Idrettsforening ønsker oss en maskot og vi vil veldig gjerne at akkurat DU skal tegne den. Det forslaget vi liker best i tegnekonkurransen skal vi bruke til å utvikle vår egen RIF-maskot.

Frist for bidrag er 15. januar og sendes på epost til paal@rakkestadfotball.no eller post@rakkestadfotball.no eller pr post til Rakkestad Idrettsforening, pb 106, 1891 Rakkestad. Merk konvolutten med "Maskot".

Mads Korsvold er Rifs nye sportslige leder[1]

Mads Korsvold er vår nye sportslige leder

Vi er svært glade for å kunne annonsere at Mads Korsvold tar på seg oppgaven som sportslig leder i klubben. I et sportslig utvalg vil han få med seg ulike personer og roller som skal drive godt utviklingsarbeid i klubben slik at vi følger fotballforbundets visjon om flest mulig - lengst mulig - best mulig.

20221109_220643

Seniortrenerne på plass foran 2023-sesongen

Karl Magnus Andersen tar over som hovedtrener for vårt seniorlag på herresiden. Med seg som assistent får han kaptein Magnus Næristorp. Det er gode muligheter for at en til av de mest erfarne spillerne blir med som assistent.

Kjell

Kjell Roar Dalene har gått bort

Det er stor sorg i fotballgruppa i dag. Nyheten om at Kjell Roar Dalene har gått bort har nådd oss. Kjell Roar har tilbrakt utallige timer på stadion, kanskje den i klubbens historie med flest timer på stadion, hvor han med sitt kamera fulgte store og små gjennom treninger og kamper.

Kristian Nordli og Mads Korsvold

Kristian Nordli

A-laget forsterker troppen foran høstsesongen. Måltyven Kristian Nordli har meldt seg til tjeneste for de blå og hvite. Han kommer fra spill i Mysen.

Kristian er en typisk målscorer og har pene statistikker både fra Mysen, Hærland og Trøgstad/Båstad.

Begge trenerne er strålende fornøyde med signeringen og sier at dette er en type spiller som har vært savnet i troppen.

Vi ønsker Kristian velkommen til oss og gleder oss til høstsesongen.

Fotballskole 2022 22

Fotballskolen 2022

RIF i samarbeid med Norgeshus/Bjørnstad Bygg arrangerte i helga fotballskole.