3v3_1_beskjært.jpg

fotball

Vil du være med å bidra i fotballgruppa!!

Fotballgruppa trenger deg som vil være med å utvikle klubben videre. Vi trenger nye styremedlemmer som brenner for barn og unges oppvekstsvilkår, utvikling og trivsel.

Fotballgruppa er en aktiv og vital gruppe med stadig flere barn og voksne. Vi har spillere fra 5 år og til godt voksne, både gutter og jenter. Vi har en engasjert Old Boys gruppe og vi har dedikerte trenere, ledere og styremedlemmer. Ikke minst har vi spillerne våre og dere foresatte.

RIF Fotball er en Kvalitetsklubb med gode verdier, fokus på Fair Play og at fotball skal være en sunn og god hobby. Ikke minst har vi en god økonomi og en sunn og god drift.

Vi har plass til flere på laget og inviterer nå deg som brenner for klubbutvikling, barns oppvekstsvilkår og trygge og gode rammer. Er du god på å organisere, liker du å snakke med folk, vil du jobbe med noe praktisk. Vi har mange oppgaver. Alle kan noe og sammen får vi til mye.

Har du lyst til å være med på laget, ta kontakt med styreleder Kåre Kristiansen på epost styreleder@rakkestadidrettsforening.no eller på tlf 99692991.

Andreas Johansen (trener), Kåre Kristiansen (leder)

Andreas Johansen er ny hovedtrener senior

Karl Magnus ga tidligere i høst beskjed om at han ikke ønsket å gå på et nytt år som hovedtrener. Det ga styret litt tid til å jobbe med oppgaven og idag er kontrakt signert med Andreas Johansen.

Julekalender 2023

Salget av årets julekalendere pågår for fullt. Har du ikke skaffet deg en av våre kalendere, ta kontakt med noen du kjenner i Rif, eller daglig leder Kristine på 93435969.

Kalenderne koster i år kr 50,-. Pakkepris er 5 for kr 200,-.

Kasper speaker2

Norges beste og yngste speaker hører du på Rakkestad stadion

I høst har vi byttet speaker på stadion. Inn har 15 år gamle Kasper Aaserud kommet, med entusiasme, humor og stålkontroll. Vi kan selvfølgelig ikke vite helt sikkert, men tror ikke det er mange andre seniorlag som har en så ung og dyktig speaker som det vi har. Vi har tatt en liten prat med Kapser om hvorfor han synes det er gøy å være speaker.

På med drakta

Praktisk informasjon - "På med drakta" i Rakkestadhallen 18. og 19. november 2023

Rakkestadhallen ligger i Skoleveien 12 (16) i sentrum av Rakkestad. Hallen består av 2 håndballbaner, i tillegg til god tribuneplass, garderober og kantine.

Det er godt med parkeringsplasser i Rakkestad. Både ved hallen, ungdomsskolen (innkjøring fra Furubakken) og ved stadion er det mange plasser. Ikke parker langs veien eller ved sykehjemmet. (se kart).

Det spilles kamper fra kl 08.00 - 21.00 lørdag og fra kl 08.00 - ca kl 17.00 søndag.

Per-Morten

Deilig hjemmeseier over IDD

Torsdag 24. august vant seniorene 4-3 over Idd på stadion. Vinnermålet kom på overtid, en skikkelig rakett fra Samuel "Garnacho" Oustorp. En helt utrolig, deilig og etterlengtet seier som løftet taket og skapte god, gammel Old Trafford-stemning på stadion.

De andre målene ble scoret av PM "Rooney" Elnes og 2 av JK "Scholes" Kristiansen.