Kjell

Kjell Roar Dalene har gått bort

Det er stor sorg i fotballgruppa i dag. Nyheten om at Kjell Roar Dalene har gått bort har nådd oss. Kjell Roar har tilbrakt utallige timer på stadion, kanskje den i klubbens historie med flest timer på stadion, hvor han med sitt kamera fulgte store og små gjennom treninger og kamper.

Kjell Roar[1]

Kjell Roar Dalane var i veldig mange år materialforvalter for klubbens seniorlag. Mang en seniorspiller har kommet til treninger og kamper med tøyet nyvasket og hengende på plass i garderoben. Kjell Roar var nøyaktig og samvittighetsfull og overlot ingenting til tilfeldighetene. Over 300 kamper gjennom mange år fulgte han seniorene.

Etterhvert trappet han ned på materialforvalterjobben, men tok opp sin store lidenskap, nemlig barne- og ungdomsfotball. Både med videokamera og fotoapparat har han knipset små og store i treninger og kamper. Han var liksom på stadion hele tiden.

Han førte sirlig statistikk og hans kartotek har vært til nytte mange ganger.

Gjennom sin side - RIF Fotball gjennom tidene dokumenterte han stort og smått som skjedde i klubben.

I mange år likte han å reise rundt og se fotball og besøke steder. Stadig vekk la han ut en bildekviss som engasjerte mange.

Med Kjell Roars bortgang har en kjent skikkelse gjennom mange år vandret på stadion for siste gang. Vi er mange som kommer til å savne deg Kjell Roar.

Vi sender våre kondolanser til familien og lyser fred over Kjell Roars minne.

Hilsen alle store og små i fotballgruppa i Rakkestad idrettsforening.