Vinterfestival 2020_Innmarsj

Minifestival og juleoppvisning

Rakkestad Idrettsforening går innendørs med 2 store arrangementer i november og desember.

Turn_1280x607

"På med drakta"

Lørdag 26. november samles 5-600 barn i alder 6 og 7 år til minifestivalen "På med drakta". Dette er en fotballfestival fotballgruppa arrangerer for sonene Indre Østfold og Halden, på oppdrag fra Østfold fotballkrets. Foreløpig påmelding viser ca 120 lag. Det skal spilles 3 mot 3 på småbaner med vant. Med mange voksne tilskuere vil hallen bli smekk full hele dagen.

- Dette gleder vi oss til. Mange personer vil være aktive med ulike oppgaver, det er et stort ansvar å være arrangør og mange oppgaver som skal løses. Vi er helt sikre på at dette kommer til å gå bra, sier daglig leder Pål Nordahl.

Juleoppvisning

Lørdag 3. desember kl 15.00 arrangerer turngruppa sin tradisjonelle juleoppvisning. Dette er et av årets høydepunkter for turnere, ledere og trenere og ikke minst de besøkende. Turngruppa har øvd og organisert i lang tid og er nå veldig klare for å vise dette frem for de besøkende.

- Juleoppvisninga har lang tradisjon og er viktig alle oss i turngruppa, men også for hele klubben, sier turnleder Fredrik Haaby.

Dørene åpner kl 14:30

Billetter:
Inngangsbillett for alle fra 16 år : kr 150,- inkl. billettavgift
Gratisbillett for barn t.o.m. 15 år

Billetter kan kjøpes digitalt her

Billetter selges også på Rakkestad kino og Rakkestad bibliotek i åpningstiden.