På med drakta

På med Drakta Futsal ungdom (innendørsfotball) 2. - 3. febr 2024 i Rakkestadhallen

NFF Østfold og Rakkestad IF Fotball ønsker velkommen til PÅ MED DRAKTA Futsal (innendørsfotball) for klassene gutter 13-14-15-16 år og Jenter 13-15-17 år.
Turneringen arrangeres lørdag/søndag 2. - 3. februar 2024 i Rakkestadhallen.

Nytt av året er krav til medlemsskap i futsalforbundet for alle deltakerne.

VIKTIG INFORMASJON

NB! Spillerne må ha spilleberettigelse i Futsal for å delta, som FIKS-ansvarlig i egen klubb legger inn på den enkelte spiller. Dersom en spiller har spilt futsal for annen klubb tidligere, meldes det overgang på samme måte som i fotball.

Cupen er for lag med medlemsskap i futsalforbundet og geografisk tilknyttet Østfold. Invitasjon sendes spesielt til alle klubber tilhørende Østfold fotballkrets.

Spilledager:

• Fredag 2. februar (vil bli benyttet ved behov)
  • Lørdag 3. februar
  • Søndag 4. februar

Det er  "FØRST TIL MØLLA" som gjelder. Om spillklassen er full blir laget satt på venteliste.

Påmelding gjøres til denne siden►►

Praktisk informasjon

• Kampene spilles på hele håndballbaner med håndballmål. Det er 2 flater i Rakkestadhallen (og 1 flate i Degerneshallen ved behov).
  • Kamp avvikling:spilltiden er 1* 13 min og 3 kamper innledende for alle lag, før sluttspill.
  • Det spilles 4 kamper i timen.
  • Reglement: futsal regler i turneringen. (Hvert enkelt lag har ansvar for å sette seg inn i regelverket).
  • Spillform:  Det spilles 5'er kamper - 4 utespillere + keeper, løpende bytter.
  • Antall spillere: Anbefalt 7 spillere pr lag
  • Ball: Tilpasset futsal ball
  • Dommere:  Kretsdommere

Sluttspill: Semifinaler, bronsefinale og finale.

Kampoppsett

Kampoppsett er klart en uke før avspark turnering, endringer må påregnes frem til 2 dager før kampstart.

Lagsavgifter

Det vil ikke være noe påmeldingsavgift til disse arrangementene, men det vil koste 100 kr for hvert lag å delta som et administrasjonsgebyr ved påmelding. Dette skal da dekke programmet som genererer kampene, slik alle klubber og lag får en god opplevelse ved at vi bruker samme system.

• Lagsavgiften betales ved påmelding - enten m/kort eller nettbank.
  • Påmeldingsbekreftelse kommer på e-post.
  • Påmeldingen er ikke gyldig før adm. kostnaden er betalt.
  • Trekking av påmeldte og godkjente lag må gjøres senest 19. jan. 2024.

Påmeldingsfrist: 19. januar 2024

VELKOMMEN TIL FUTSAL INNENDØRSSESONGEN 2024!

Kontakt:
Daglig leder Rakkestad Idrettsforening Fotball