Pål Nordahl

Pål Nordahl tilsatt som daglig leder i Rakkestad idrettsforening

Vi er svært glade for å melde om at den gamle ringreven Pål Nordahl er tilsatt som daglig leder i RIF. Han starter opp sitt arbeid 1. oktober, i en 50 % stilling i begynnelsen.

For rakstingene er Pål Nordahl nok mest kjent som eier og driver av Stallen i mange år. De siste 15 årene har han arbeidet for Norgesgruppen og Grensemat AB og drevet sitt eget firma Nordahl Consulting. Han har også viktige oppgaver under Gatebil og Tons of Rock.

Pål har selv vært en aktiv fotballspiller, i RIF og i Oshaug, i tillegg til en mannsalder i Borgen, hans moderklubb. I de senere årene har han hatt ulike styreverv i Borgen.

Pål kommer inn som hele idrettsforeningens daglige leder, med kompetanse, engasjement og, som han selv sier, fokus på lagbygging. Han vil ha sin kontorplass på klubbhuset, men vil også være noe i hallen ifm oppgaver for turngruppa.

Vi i RIF er veldig heldige som har fått en slik kapasitet med på laget og vi gleder oss til å få samlet mye kompetanse, oppgaver og målrettet fremtidsjobbing i en og samme person.