På med drakta

Praktisk informasjon - "På med drakta" i Rakkestadhallen 18. og 19. november 2023

Rakkestadhallen ligger i Skoleveien 12 (16) i sentrum av Rakkestad. Hallen består av 2 håndballbaner, i tillegg til god tribuneplass, garderober og kantine.

Det er godt med parkeringsplasser i Rakkestad. Både ved hallen, ungdomsskolen (innkjøring fra Furubakken) og ved stadion er det mange plasser. Ikke parker langs veien eller ved sykehjemmet. (se kart).

Det spilles kamper fra kl 08.00 - 21.00 lørdag og fra kl 08.00 - ca kl 17.00 søndag.

Rakkestadhallen
Fair Play
Logo_ny_2022
Parkering Rakkestadhallen

Registrering: Ved ankomst skal alle lag registrer seg ved inngangen, her får du utdelt garderobe for helgen. Husk å registrere spillere i CupManager?

Regelverk: Vi følger NFFs Futsal regelverk. Futsal - Norges Fotballforbund

Dommere: Det er kretsdommere fra Østfold Fotballkrets som dømmer hele helgen.

Kampgjennomføring: Kamptid er 13 minutter.

Kampoppsett: Lenke til kampoppsettet finner du i denne lenken

KUN 2 minutter mellom hver kamp, vi ber alle lag stå klare til kamp i god tid.

Ved kampslutt forlat banen umiddelbart slik at ny kamp kan starte.

Kampresultatet blir registrert kontinuerlig i CupManager.

Garderobe: Alle lag får tildelt garderobe, garderobene deles med andre lag. Egne garderober for jentelagene.

Kiosk: Vi har åpen kiosk under hele arrangementet. Kontantfri!! Betaling med vipps handlekurv og Zettle.

Parkering: Gratis parkering  ved Rakkestadhallens parkeringsplass, Ungdomsskolens parkeringsplasser (innkjøring fra Furubakken for parkering inne i skolegården, fra Skoleveien for parkering ved gymsalen). Det er også parkering ved stadion og ved Mysenveien 19 (Harlem Solutions/Bobil og Fritid). (Se vedlagt kart) NB!! Ingen avgift.

Parkering ved Rakkestadhallen

Inngang i hallen: Kr 50,- i inngang for publikum, under 16 år gratis. Betaling via vipps handlekurv. Spillere og lagleder/trener til laget har fri inngang.

Fair Play: Vi oppfordrer alle spillere, trenere, ledere, publikum og andre til å ha fokus på FP, fellesskap og glede gjennom hele helgen.

Alle lag har ansvar for verdisaker selv. Ikke la verdisaker ligge i garderoben eller uten oppsyn.

VI GLEDER OSS TIL CUP!