Fotballskole

RIF Fotball og Norgeshus Bjørnstad Bygg fotballskole 17. - 19. juni 2022

Første helgen etter skoleslutt arranger RIF Fotball, i samarbeid med Norgeshus Bjørnstad Bygg, fotballskole for alle barn fra 1. - 7. klasse.

Alle deltakerne får fotball, t-skjorte, vannflaske, frukt/brødmat og grillmat fredag kl. 18.00.

Det er 95 plasser tilgjengelige og betaling/påmelding gjøres fortløpende. Les mer om dette og mye mer i invitasjonen under.

Invitasjon og informasjon om påmelding finner du her

Bjørnstad Bygg griller - fotballskole
Logo i gull
Norgeshus Bjørnstad Bygg AS

Litt om fotballskolen

Siden 2017 har vår gode samarbeidspartner Norgeshus Bjørnstad Bygg og RIF arrangert fotballskole for alle barn i barneskolealder. Kaisa Storeheier fra Rif har vært ansvarlig for fotballskolen siden oppstarten i 2017, og hun og Odd Arvid Bjørnstad står klare, sammen med mange andre trenere og ledere til å ta i mot glade barn på stadion denne helgen.

Målet med fotballskolen er å gi barna 3 innholdsrike dager med mye fotball, vennskap, humor og latter. Barna deles inn etter alder og treningene tilrettelegges etter ferdighetsnivå. Man trenger altså ikke å spille fotball aktivt for å melde seg på, alle kan være med.

I år satser vi på rene jentegrupper og keepertreninger 2 av dagene.

Grillfest

Det er viktig å kose seg også, derfor inviterer Norgeshus Bjørnstad Bygg til grillfest fredag 17. juni fra kl 18.00.

Vi gleder oss til se mange glade barn og voksne på stadion denne helgen.