20221109_220643

Seniortrenerne på plass foran 2023-sesongen

Karl Magnus Andersen tar over som hovedtrener for vårt seniorlag på herresiden. Med seg som assistent får han kaptein Magnus Næristorp. Det er gode muligheter for at en til av de mest erfarne spillerne blir med som assistent.

Stor takk til Nordahl og Korsvold

RIF Fotball vil rette en stor takk til trenerduoen Mads Odvar Korsvold og Ole Jørgen Nordahl for fantastisk innsats gjennom flere år. Begge har stått i oppgavene med rak rygg selv med en pandemi i 2 år og få muligheter til treninger og i tillegg en påfølgende ung og liten tropp. Begge trenerne er på utgående avtaler.

Nordahl ga klubben beskjed for en liten stund siden at han ikke var aktuell for en ny sesong. Mads er sterkt ønsket i en annen viktig sportslig rolle i klubben. Dette er ikke avklart på nåværende tidspunkt.

5. divisjon

Dessverre gikk ikke resultatene vår vei denne sesongen. Til slutt endte det med nedrykk til 5. divisjon. Den nye trenerduoen er innstilt på at det ikke blir en enkel oppgave og at jobben må gjøres av alle. Nå starter oppgaven med å sondere spillergruppen, sette sammen en tropp med unge og eldre spillere, en miks er viktig og å komme i gang på treningsfeltet.

- Jeg gleder meg og er klar, sier hovedtrener Karl Magnus Andersen.