Fredrik Haaby - årets ildsjel 2022

Vår egen Fredrik Haaby er årets ildsjel 2022

På sommerturnstevnet i kveld (25.05.22) i Rakkestadhallen ble vår egen Fredrik Haaby overrasket av Odd Egil Lien fra Rakkestad Idrettsråd og Bjørnar Storeheier fra Marker sparebank. De delte ut blomster og en gavesjekk fra Marker på kr 3.000,- til en tydelig rørt og stolt turnleder. Årets ildsjel er en hederspris som henger meget høyt.

Fredrik fikk prisen for sin ukuelige optimisme, sitt positive vesen og at han alltid setter andre foran seg selv. Han er overalt og har vært i de aller fleste posisjoner i turngruppa og for idrettsforeningen.

Rakkestad idrettsforening er stolte og takknemlige over at Fredrik ønsker å bidra som han gjør for klubben vår og at han går foran som et eksempel til etterfølgelse.

Gratulerer med vel fortjent heder Fredrik!