Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Hjem

20230410_124734[1]

Vil du bli RIF-supporter?

En ny sesong starter snart og vi har veldig lyst til å ha med deg på laget. Som RIF-supporter kommer du gratis inn på alle våre kamper, får kaffe og pølse, i tillegg får du en kaffekopp fra Shell med gratis kaffe i 12 mnd, bilvask og et gavekort fra Family Padel på kr 400,-. En fin gave til noen hvis du ikke vil bruke det selv.

Som vanlig trekker vi 3 premier på hver hjemmekamp.

Hei kjære RIF Supporter

Nå er straks ny fotball sesong i gang og vi kan love en spennende sesong med masse aktiviteter på stadion under våre hjemmekamper.
Vi forsetter med RIF supporter’n med gratis inngang, kaffe og trekning av 3 stk. premier på hver hjemmekamp til seniorlaget.

RIF supporteren fornyes i år med følgende gladnyheter!

• Gratis pølse i brød på A-kampene
  • Gavekort på kr. 400 på Family Padel Rakkestad.
  • Shell kopp med RIF logo med 1 års gratis kaffe (fra aktivisering) gjelder på alle Shell-stasjoner i Norge til en verdi på 398 kr.
  • Gavekort på bilvask på valgfri Shellstasjon til en verdi på kr. 300,-

Pris for alt dette er kun kr 960,-.

Vi håper du har lyst til å bli med på laget. Kontakt Pål på 90688744 eller Ole Jørgen på 90724613. Du kan også sende en epost til post@rakkestadfotball.no.

Tips en venn  Skriv ut