Ingen begrensninger

- Vi legger ingen begrensninger på fantasien. Tegn det du har lyst til og som du tror kan bli en flott maskot, sier daglig leder i RIF, Pål Nordahl.

Hva skal maskoten brukes til?

En maskot skal symbolisere samhold, fellesskap og tilhørighet og kan brukes på små og store arrangementer i klubben for å skape glede og stemning. Spesielt barn blir glade når maskoten er tilstede. Vi tenker oss at det vil skape stemning både på storarrangementer i hallen eller fotballarrangementer på stadion eller andre steder der RIF er representert. Kanskje maskoten dukker opp på skøytebanen en gang.....

Målet er mars

18. og 19. mars 2023 er vi så heldige og skal få arrangere Kiwi Bama cup. Dette er en utvikling av tidligere Eat Move Sleep cup, en cup som ble arrangert for barn i alderen 6-12 år. Kiwi Bama cupen skal arrangeres innendørs i Rakkestadhallen og da ønsker vi å ha vår maskot klar.

Send ditt bidrag på epost til paal@rakkestadfotball.no eller post@rakkestadfotball.no eller pr post til Rakkestad Idrettsforening, Pb 106, 1891 Rakkestad innen 15. januar.

- Vi håper på mange bidrag og stor entusiasme og kreativitet. Vi gleder oss til å se alle forslagene, avslutter daglig leder Pål.