esport

Vil du være med å starte opp ESPORT i RIF

Fotballgruppa ønsker å starte opp en esportgruppe. Vi ønsker å utvikle et miljø i klubben hvor esport har en naturlig plass.

Vi søker derfor deg som har lyst til å være med å starte opp gruppa. Vi trenger noen som drar dette arbeidet for oss, som tar ansvar for gruppa og som bidrar til at esport blir en suksess.

Vi søker i første omgang voksne eller unge voksne, menn og kvinner, som har lyst til å etablere et miljø i Rakkestad, enten som trenere, ledere eller andre støttespillere. Invitasjon til spillere, treninger og turneringer/seriespill kommer først senere.

Mulighetene er mange. Vi tenker oss et oppstartsmøte hvor vi inviterer hele Rakkestad til et informasjonsmøte. Det holdes både trenerkurs og lederkurs av esportalliasen og det er mange klubber i nærheten av oss som har gode tips og innspill å bidra med.

Har du lyst til å bidra, ta kontakt med styreleder Kåre Kristiansen på 99692991 eller post@rakkestadfotball.no.