• For å trene i turngruppa MÅ man være medlem i Rakkestad Idrettsforening. Info om fremgangsmåte finner du her

Følgende fremgangsmåte er det for å melde seg inn:

Klikk på innmeldingslink, eller kopier over til en nettleser: https://club.spond.com/landing/signup/rakkestadif

• Registrer barnet, velg riktig parti. Oversikt over partier finner du her, og se ekstra godt på fødselsår, så barnet havner på riktig parti.
  • Fyll ut alle felt, vær ekstra obs på feltet "Betalingskontakt". Personen du legger inn her er den som vil få faktura på treningsavgift.
  • Gå på mobil og last ned appen Spond.
  • Du blir godkjent fortløpende av administrator, men ha litt tålmodighet da det til tider er stor pågang. Når du er godkjent kommer det automatisk opp i Spond-appen.
  • Hvis et parti er fullt blir man ikke godkjent i Spond. Vi vil også annonsere fulle partier på Facebooksiden vår: Rakkestad IF. turngruppa.
  • Dersom man ønsker å slutte; send mail til rakkestadturn@gmail.com.
  • Det er kun våre to Foreldre&Barn-partier som kan ha med en foresatt på trening. På alle andre partier skal ikke foreldre/søsken oppholde seg nede på hallgulvet. De yngste barna bør forberedes på dette, kanskje det er lettere å gå inn med en venn?
  • På de fleste partier så blir turnerne hentet av trenerne i garderoben. Dette for at de ikke skal forstyrre annen trening i hallen.
  • I tillegg til Spond, så legger vi også ut en del info på vår Facebookside
  • Vi har to gratis prøvetimer. Ved tredje oppmøte faktureres det treningsavgift.

Her er vår prisliste.
Oversikt over treningstider og trenere! Denne informasjonen finner du også under "våre partier".

Marker Sparebank