• For å trene i turngruppa MÅ man være medlem i Rakkestad Idrettsforening. Info om fremgangsmåte finner du her. Skal du bare på prøvetimer så kan du vente med dette.
  • Like viktig som å melde seg inn i RIF, er det å melde seg ut når man ikke har et engasjement i RIF lenger. Det gjør du på samme sted!
  • Vi bruker sportsappen Spond. Den må foresatte laste ned, så går du på nettleseren din og melder på turnere før første oppmøte: https://club.spond.com/landing/signup/rakkestadif (NB! Pr 25/08-22 så er partiene Trampett 5-8 og 9-12 nådd maksantall, og vi har venteliste. Ønsker du å stå på denne så send en mail til Trude@rakkestadhallene.no)
  • Du blir godkjent fortløpende av administrator, men ha litt tålmodighet da det til tider er stor pågang. Når du er godkjent kommer det automatisk opp i Spondappen
  • Hvis et parti er fullt blir man ikke godkjent i Spond. Vi vil også annonsere fulle partier på Facebook siden vår: rakkestadifturngruppa
  • Dersom man ønsker å slutte må man gjøre dette i Spond: Gå på "grupper" - "velg parti" - trykk 3 punktum oppe til høyre - "forlat gruppen" nederst i menyen
  • Det er kun våre to Foreldre&Barn-partier som kan ha med en foresatt på trening. På alle andre partier skal ikke foreldre/søsken oppholde seg nede på hallgulvet. De yngste barna bør forberedes på dette, kanskje det er lettere å gå inn med en venn?
  • På de fleste partier så blir turnerne hentet av trenerne i garderoben. Dette for at de ikke skal forstyrre annen trening i hallen.
  • I tillegg til Spond, så legger vi også ut sporadisk info på vår Facebookside
  • Vi har to gratis prøvetimer, og ved tredje oppmøte faktureres det treningsavgift

Her er vår prisliste
Oversikt overtreningstider og trenere! Denne informasjonen finner du også under "våre partier"