Vi fikk en presentasjon av arbeidet som er gjort med vår logo. Det finnes ulike versjoner, vi teller vel 4-5 ulike. Den nye logoen blir ikke endret vesentlig, men friskes opp slik at det blir bedre trykkekvalitet i fremtiden. Vi ble enige om tekststørrelse, retning på laurbærbladene og snoren i topp.

Logo gull - ny 2022.png

4 gir seg i styret

Lucille Benjaminsen har gjort en god jobb som leder av turnstyret. Takk for innsatsen Lucille.

Merethe Hjort-Olsen har vært sekretær de 2 siste årene og har med sin ryddighet sørget for å dokumentere våre møter. Takk for innsatsen Merethe.

Else-Karin Aas har vært med i styret i flere år og også hatt ansvaret for kiosken på stadion, noe hun har gjort med iver og glød. Hun har flyttet til Sarpsborg og velger å gi seg i styret. Takk for innsatsen Else-Karin.

Bodil Ness Sørensen har sittet i styret siden 2016. Hun har vært lagleder i mange år og hatt mange verv i styret, sist nestleder. Med sitt gode humør og engasjement vil også hun bli savnet. Takk for innsatsen Bodil.

Valg

Årets styre 2022

Leder, Kåre Kristiansen

Nestleder, Håvard Larsson (ny)

Kasserer, Anne-Line Johansson

Sekretær/ungdomsansvarlig, Ingun Løwen Glenderød (ny)

Styremedlem, Bjørn Erik Studsrud

Styremedlem, Magne André Bjørnstad

Styremedlem, Thor Egil Grønnern

Styremedlem, Trond Fried

---------

Leder fotball, Kåre Kristiansen

Leder turn, Fredrik Haaby

Et meget godt og kompetent styre som vil drive denne klubben fremover i 2022.

Revisorer

Stein Olav Buer og Hanne Sundås.