I skrivende stund er 80 lag påmeldt. Påmeldingsfristen er 1. november. Påmelding gjøres her:

Hele Østfold

Alle lag påmeldt i seriespill i 2023-sesongen kan melde på lag. De andre klubbene som arrangerer er:

Jenter og gutter 7 og 8 år - Sarspsborg Fotballklubb - 25. og 26. november i sarpsborghallen. Påmeldingsfrist er 8. november.

Jenter og gutter 9 og 10 år - Borgen Idrettslag - 18. og 19. november i Sarpsborghallen. Påmeldingsfrist er 1. november.

Jenter og gutter 11 og 12 år - Askim fotball - 18. og 19. november i Askimhallen. Påmeldingsfrist 1. november.

Junior (G19) og senior - Askim fotball. Mer info kommer senere.

Innendørsfotball/Futsal spilles med 5 på hvert lag på hele håndballflater og med håndballmål. Omgangene er på 13 minutter med 2 min pauser.

Det blir minimum 3 kamper pr lag.

Dette blir en skikkelig fotballfest og til dere som enda ikke er påmeldt - vær raske!