Trener Andreas Johansen har sendt oss noen ord om kampen.

Typisk første seriekamp mellom 2 gode lag. 1. omgang startet litt rotete med en del balltap og litt mye stress, som gjorde at vi ikke fikk etablert noe spill. Etter 5 min setter vi i gang en fin kontring som sender Sami igjennom. Han drar seg litt ut til siden før han legger ballen fint ned i motsatt hjørne. 1-0.

1. omgang var preget av mye av det samme gjennom kampen, vi fant ikke helt rytmen i det etablerte spillet, men vi slapp heller ikke Tistedalen til det store.

2. omgang var en del bedre spillemessig. Vi fikk justert litt i det høye presset og vi fikk etablert litt mer spill høyere i banen. Gledelig å se innsatsen som ble lagt ned i duellspillet og måten vi står opp i den delen av spillet. Vi skape en del farligheter foran mål og vi følte kanskje vi burde hatt et mål eller 2. til. Alt i alt vinner vi fortjent en tøff kamp.

Det mest gledelige med gårsdagen var den enorme stemninga på tribunen. Til tross for sludd og snøvær kom det masse folk som lagde masse liv. Tusen takk til alle som tok turen og ikke minst til “Blåkrattet” som lagde en vanvittig kul ramme med nykomponerte sanger. Det satt alle spillerne og alle i teamet stor pris på!