Vil du være med å bidra i fotballgruppa!!

fotball

Fotballgruppa trenger deg som vil være med å utvikle klubben videre. Vi trenger nye styremedlemmer som brenner for barn og unges oppvekstsvilkår, utvikling og trivsel.

Fotballgruppa er en aktiv og vital gruppe med stadig flere barn og voksne. Vi har spillere fra 5 år og til godt voksne, både gutter og jenter. Vi har en engasjert Old Boys gruppe og vi har dedikerte trenere, ledere og styremedlemmer. Ikke minst har vi spillerne våre og dere foresatte.

RIF Fotball er en Kvalitetsklubb med gode verdier, fokus på Fair Play og at fotball skal være en sunn og god hobby. Ikke minst har vi en god økonomi og en sunn og god drift.

Vi har plass til flere på laget og inviterer nå deg som brenner for klubbutvikling, barns oppvekstsvilkår og trygge og gode rammer. Er du god på å organisere, liker du å snakke med folk, vil du jobbe med noe praktisk. Vi har mange oppgaver. Alle kan noe og sammen får vi til mye.

Har du lyst til å være med på laget, ta kontakt med styreleder Kåre Kristiansen på epost styreleder@rakkestadidrettsforening.no eller på tlf 99692991.

Publisert | Oppdatert 26. februar 2024